Обмін та повернення
Умови обміну та повернення товару
Ми дуже уважно опрацьовуємо кожне окреме замовлення з метою виключення помилок при пакуванні і відвантаженні. Тому ситуації, в яких клієнт бажає повернути товар, є неабиякою рідкістю. В переважній більшості випадків клієнти отримують саме ті товари, які були вказані в замовленні.
При отриманні замовлення клієнт повинен перевірити якість отриманих рослин і при виявленні неякісних (підгнивші, підсохші та інше) повідомити продавцю. Якщо таких повідомлень не було, відповідальність за посадку, догляд та інше несе покупець.
Повідомити про неякісний товар необхідно протягом доби з моменту отримання товару!
Увага! Обмін рослин без фото НЕ ВИКОНУЄТЬСЯ!
На товари, придбані на сайті , поширюється дія закону України “Про захист прав споживачів”. Щоб уникнути непорозуміння, будь ласка, звернуть увагу на нижче вказаний порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 дня після отримання товару покупцем, якщо дотримані наступні умови повернення товару:
- Його немає у переліку тих товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
- Він не використовувався, і зберігся у тому вигляді, якому його придбавали;
- Пройшло менше двох тижнів з моменту придбання товару;
- Є касовий або товарний чек.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Витрати за повернення товару та коштів бере на себе покупець.
У випадку, коли товар несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання, з вини перевізника необхідно звернутись із письмовою заявою до сервісу доставки, та діяти згідно внутрішніх вимог сервісу доставки в день отримання товару та виявлення поломки чи недоліків. Відповідальність щодо витрат за повернення товару, поломка чи пошкодження якого сталось з вини сервісу доставки лягає на фірму сервісу доставки.
При відправленні посилок транспортними перевізниками рослини упаковуються в узгоджене види пакування з маркуванням «Верх» та «Тендітний вантаж». При отриманні посилки у перевізника необхідно перевірити цілісність упаковки. У разі порушення цілісності упаковки (м'ята, порвана коробка) розплідник претензії не приймає.
Претензії щодо якості рослин приймаються за телефонами, зазначеними в розділі «Контакти», електронною поштою, наявність фото обов'язково.
Неякісні рослини (засохлі, підгнили, пошкоджені через неякісне пакування), вислані з вини розплідника, за погодженням з покупцем:
- замінюються за рахунок розплідника
- покупцю надаються рослини на заміну того ж сорту, якщо даних рослин вже немає, то на його вибір інші рослини на ту ж суму
- покупцю повертаються кошти за рослини
Претензії щодо пересорту приймаються письмово електронною поштою. Необхідно вказати: Ваш номер замовлення, яка рослина була замовлена, яка отримана, додати фото. При підтвердженні пересорту, покупцеві надсилається необхідна рослина, а покупець повертає пересорт. Витрати з пересилання відбуваються за рахунок розплідника. Без фото претензії щодо пересорту не розглядаються.